vineri, 27 iunie 2008

Beziers - apres trois jours

Din nou in centrul lui Beziers,pentru internet... acum ni se repara masina. In doua ore ar trebui sa fie gata si apoi s-o taiem spre Romania.
Ne-am cazat pana la urma pe malul marii in apropiere, locatia: Serignan, la un Camping(Aloha) super, de 4 stele...3 piscine, unde am stat numai acolo, am putut merge cu masina pana la urma ....marea era parca prea rece fata de apa din piscine. 25 euro pe zi, incluzand locul de parcare, curentul(n-am avut nevoie), masina. In camping era 2 euro - 15min de internet , jaleeeeee . 3 zile de dat pe toboganele cu apa, de baie in piscina,am jucat chiar si polo, bronzat, lenevit si servit. Tot n-am reusit sa dau gata toata beutura ca e greu sa-ti faci faţă singur cand n-ai cu cine concura-participa...si cum nemtii din jurul nostru erau cu familii si copii, iar eu timid, n-am indraznit sa-i invit la vreunul din cele 7-8 feluri de vin cu care ne aprovizionasem...


Daca rezolva masina aia de reprezentanta VW plecam pe traseul Montpellier, Viaduc de Millau (cel mai inalt din europa) St Etienne, Lyon, Geneva, Berna, Zurich (ca tot avem vigneta) si apoi vedem, ori prin Munchen , ori prin Innsbruck... daca nu sunt incidente duminica la finala sunt acasa.
Dupa ce in Elvetia am dat numai de olandezi, in Spania de puzderie de englezi, aici e plin de nemti...la meciul cu turcii doar eu si vreo 3 mai bronzati am urlat la golurile ienicerilor. In schimb aseara la "Espagne-Russie" dezinteres total...

continuare >>>> Vreau acasăăăăă

Niciun comentariu: