duminică, 29 martie 2009

La drum spre Klagenfurt

Dupa dezamagirea de aseara de la Constanta iaca...cred ca suntem primii suporteri ai nationalei care am plecat , deja, la drum sa fim alaturi de tricolori si in deplasarea din Austria:))
Am intarziat un pic pt. ca a aparut o mica problema cu portbagajul blocat pe care acum il deschidem acum cu ajutorul unei sarme din interior




Traseul: Iasi-Tg.Neamt-Poiana Largului-Toplita- de aici cel mai naspa drum pe care l-am facut de la revolutie incoace, pana la Reghin- Cluj. Acum postez din masina la 80km de Oradea...La Huedin tocmai ne-am intalnit si cu cealalta masina...


Ceahlaul vazut de pe sosea imediat ce am trecut viaductul de pe Bistrita de la Poiana Largului




coborand de la Borsec spre Toplita







Defileul Muresului, intre Toplita si Reghin





Speram sa trecem pana in 12 noaptea vama, apoi pe la Debrecen, intram pe M3 - Budapesta , poate urcam un pic pana sus la Castel - apoi speram sa ajungem maine pe zi la Klagenfurt.

Revin maine cu poze ca mi-e greu sa le descarc din mers si sa butonez pe drumul asta totusi aglomerat acu la 10 seara...



continuare: Seehaus Jamek

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai posteaza bre culitza...