miercuri, 12 noiembrie 2008

Mănăstirea Hadâmbu - 1

E toamna. Si mai e si duminica.Frig. Adica era acu doua zile ca deja e marti.



Ne-am zis sa iesim la o iarba verde, la un suc, o aluna, un vin, pe langa Iasi..variante...Ciric, Veneţia, Bucium...mneahh...parca sa vedem Prutul la Ungheni m-ar tenta.. pana la urma apare si varianta Dobrovăţ....deodata >Idee: am o harta tare pe laptop si ne uitam unde am putea merge pe langa Iasi...si...si...




..descopar un loc nou unde n-am fost in viata mea,Manastirea Hadâmbu, spre rusinea mea , mai ales ca ai mei sunt din zona si cica acolo ar fi si o padure faina de iesit in noptile de vara...



asa ca..



mergem in recunoastere






M-am trezit tarziu sa fac poze, asa ca astea-s de pe deal intre Budesti si padurea de dinainte de Hadambu




intrarea in padure..cam vreo 2km tine ...ce sa-i faci?... toamna...peisaj trist







prin sat






ultimul urcus la iesire si probabil ca asta-i locul unde se sta la iarba verde la hram sau Paste sau alte ocazii






undeva in spate e Iasul, calitatea pozei facuta din mers e slaba






in fata e releul si manastirea







Dupa atata saracie vazuta pe drum intri parca intr-un loc ireal






cate ceva despre istoria locului , poza asta trebuie neaparat deschisa pentru ca nu m-am obosit sa va povestesc eu evenimentele.








biserica noua (sus) si intrarea (jos)










































Niciun comentariu: