joi, 20 noiembrie 2008

Wurzburg - Deutschland




Dupa ce am iesit aseara din Ro pe la Petea (SM)...ne-au controlat ungurii pe nationalul lor pana la autostrada de 2 ori, odata ne-a pus sa desfacem si bagajele.
Ne-a prin somnul de vreo 2 ore inainte de Budapesta, apoi drum intins,condus si somn cu randul ...centura Vienei, Linz, Passau, apoi de pe la Regensburg, Nurnberg au inceput problemele cu masina...un led aprins la bord, cateva telefoane in tara, probleme, ba de bujie, ba de filtru de motorina...asa ca am iesit de pe autostrada la Wurzburg cu 100km inainte de Franfurt si cu 350 km inainte de destinatie. Primul tip langa o benzinarie avea un Renault. Cu nemteasca lui ,,ne-a desenat´´ un traseu, culmea, l-am si nimerit, pana la reprezentanta Renault-Dacia din acest oras.(dacii la vanzare...din semne le-am aratat problema noastra...f. amabili toti)...Acolo au bagat masina la computer si dupa 4 ore de vizitat orasul ni s-a transmis ca e problema de chiulasa si ca se va repara maine dim pana in 11, ...asa ca am innoptat aici, 100€ camera 4 paturi la un hotel din centru. Intre timp cunoastem deja tot orasul. Maine amicul pleaca dimineata cu trenul la Dusseldorf ca sa ajunga la timp, iar noi ceilalti, venim cu masina dupa ce va fi reparata...In rest...printre cumparaturi: toate sticlele de vin rosu la 1 euro bucata le-am epuizat dintr-un magazin...avem noapte lunga... :)

PS reparatia e gratuita...au bagat nemtii seria masinii pe computer si cica inca e in perioada de garantie.

Altfel orasul e super, nu mi se pare ca e vreo criza financiara, sau poate pt. ca nu l-am descoperit inainte

















in fata reprezentantei Renault-Dacia...aici ne-au reparat masina, au schimbat ceva ce-i ziceau ei "chiula"....aaa ...si o tipa de vreo 25 ani ne-a reparat-o



Universitatea lor. Zici ca e leit UAIC din Iasi.Are 30000 de studenti cica si ofera 10000 de locuri de munca. In Wurzburg traiesc 130000 de locuitori si e situat pe raul Main care trece apoi si prin Frankfurt. E navigabil.



Ala care vine din fata e tramvai, credeti-ma




Piata centrala





Hotelul unde am innoptat






totul la 1 euro :)) adica magazinul lor de 38mii



















camera






























si-am
plecat




Niciun comentariu: