luni, 8 septembrie 2008

Ziua 10 Insula Lefkada - Porto Katsiki & Vasiliki

Azi am plecat din Corfu. Parca am avut o strangere de inima ca si cum eram elev si plecam din taberele scolare. Prea frumos.Ieri am fost la cele mai tari doua locatii. : La Grotta si Acapulco. La prima sarit de pe stanca in cap. am filmulet facut de baietii din Campina(thx), iar poze cu mine cred ca au ajuns deja in 10 tari pt ca am fost singurul care am sarit in cap. Au mai fost vreo 2 tipi si o rusoaica, dar au sarit in picioare. Cand a sarit rusoaica, care a stat sus 10min de frica, toata lumea a aplaudat-o. O sa vedeti filmuletul.L-a, bagat in articolul anteri A doua locatie a fost cea mai tare: terase micute cu sezlonguri printre palmieri si maslini de sus pana la plaja, piscina, sezlonguri si umbrele gratis. daca voiai sa consumi ceva de la bar era Ok daca nu, nu.

So...am plecat din corfu catre insula de mai la sud. Placut impresionat de multimea de terase de pe faleze...aaa Lefkada, era sa uit unde . Luat locatie in Vasiliki in sud. 35 euro camera , nici n-am negociat pt o noapte. E prea frumos, terasa spre mare, AC, TV satelit Am gasit si de descarcat pozele. Netul e 2 euro ora, cel mai ieftin, dar Pc-urile is ca dracu. 20min sa descarc SIM-ul de 1GB




Corfu Town, plecam din insula. Tipul cred ca astepta sa apara rosu la semafor sa treaca avionul, era un spectacol deosebit sa-ti treaca un Boeing pe deasupra masinii tale si sa aterizeze/decoleze la cativa metri de tine











pe ferry Lefkimi - Igoumenitsa












Igoumenitsa, centru dreapta Egnatia Odos ce taie muntii Pindului pana la Salonik







masini pe ferry.... asteptand momentul cand puteai sa-ti deschizi portiera






pe continent in drum spre insula de mai la sud Lefkada






Ne apropiem de "Immersed tunnel" ce trece pe sub mare de la Preveza la Aktio













tunel nou de 2-3 ani, vreo 1.5km, 3 euro taxa, dar se scurteaza vechiul drum de pe malul unui golf cu vreo 100km sau trebuia sa te imbarci pe un bac/ferryboat








La intrarea in insula , un pod mobil















orasul Lefkada


















in drum spre sudul insulei pe la Nidri







ajunsi in Vasiliki







cazarea, la etajul 1 deasupra prelatei rosii





plecam spre Porto Katsiki, cea mai frumoasa plaja greceasca



plaja cautata e dincolo de muntii aia



lasam in urma golful cu Vasiliki




din nou strada ingusta, asteptam sa treaca francezii






De aici drum de o singura banda pana la Porto Katsiki





























































ceva l-a intepat in apa pe amicul meu, oricat ne-am uitat prin apa limpede nu am gasit "motivul"





























































Cea mai frumoasa plaja greceasca cica e asta.Din 3 greci doar unul a confirmat, restul au zis ca doar e una din cele mai frumoase


































Seara prin Vasiliki, chelnerii servesc chiar si direct pe vapor


















































slideshow Lefkada:





Paleokastritsa postare anterioara <<< >>> next Meteora

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu mai umbla in colete

Anonim spunea...

Si noi am fost anul acesta in Lefkada, chiar in aceeasi perioada, noua insa ne-a placut enorm!!! Iar Porto Katsiki chiar este cea mai frumoasa plaja din Grecia... asa ca am fost norocosi anul acesta!!!