miercuri, 4 august 2010

Croatia, Split

Ieri dimineata, dupa un somn in masina chiar la portile Kalemegdanului in inima Belgradului, a urmat o scurta vizita a cetatii,, apoi am bagat material prin Bosnia si ne'am oprit direct la 5 km de Split la Stobrec, intr'un camping fain, unde am luat 2 nopti.
Pozele din Serbia si Bosnia:






Click aici pentru pozele in format mare



Azi mi-am luat bilet de la Poljud Stadium, lejer, chiar in sectorul dinamovist, 50kune, vreo 7 euro, asta dupa ce am urmat pe cineva chemat prin telefon prin incinta stadionului la un birou unde o tipa avea biletele noastre din sectorul A
ba mai mult , acea persoana m-a condus si pe gazon sa fac cateva poze...










Aici e tot setul croat de poze:



Click aici pentru pozele in format mare

Un comentariu:

Anonim spunea...

buNICULE vezi sa nu te cocoseze cand iesi de pe stadion..pana la masina...