duminică, 15 august 2010

Elvetia - Trift , Triftbahn , Triftbrucke , Triftgletscher

Seara, la Brienz, nu se putea ajunge la campingul Aaregg, nici la malul lacului, era puhoi de masini si oameni..ora un Rock fest de 3 zile, asa ca am dormit si noi in parcarea amenajata lor.
Dimineata prin centru, pe la Infoturism, pe la gara, imi schimba euro cu 1,3 franci si-mi mai ia si comision 4 franci , ma enervez si-mi sar visele de innoptare acolo...

So...direct catre obiectivul turistic no.1 al excursiei noastre (un vis de-al meu de 3 ani de cand am luat un pliant trecand pe acolo, intr-una din cele 3-4 coborari de pe Sustenpass).







Telecabina14 CHF/pers/ dus ...,dus- intors era 22CHF , dar ne planuisem sa coboram pe jos sa economisim un milion de lei de-aia vechi de-ai nostri.

Ar fi interesant sa stai pe podul ala suspendat pe timp de furtuna...asta pt. un pic de adrenalina. E pe sarma, la 100metri inaltime si are 170metri lungime

Zona de sus, de langa pod, ti-ar fi dat o senzatie de nesiguranta, selenara, daca n-ar fi fost atata puhoi de lume de la copil de 1 an jumate la babuta de 70 de ani care ne zicea ca"viata ei e muntele"

Setul de poze:



Click aici pentru pozele in format mare

Cautand ceva pe net in romaneste , n-am dat decat aici scriindu-se de Trift , pagina fiind continuarea de aici

Niciun comentariu: