duminică, 7 septembrie 2008

Ziua 9 Paleokastritsa

Azi raman pe pozitii aici. Internetul e 10min fisa de 1 euro. O moneda deja mi-a halit-o degeaba.

Dar ce-am aflat in dimineata asta e dezastru.

Lipsesc si eu cateva zile din tara si astia de la nationala cu piturca in frunte isi fac de cap. deja mi-am stricat ziua cu Lituania lor.







de dimineata treaz, sa nu pierd o zi dedicata marii si sporturilor acvatice:)









La Grotta, acceasi intrare libera, cu rugamintea(scrisa pe afise) de a nu intra cu bautura ta





















mandru de saritura mea
















multumita baietilor din Campina va pot atasa aceste poze



Aici , in cealalta locatie deosebita a Paleokastritsei, Acapulco
























moartea viespiilor















my dream: pool, sun & red wine... don't ask me about women!





































rent a car: Hyundai Gets 30euro/day




rent a boat primele din fata 50-60 euro/zi cam 6 pers incap






la acel bar cu specific(inclusiv formatie ce canta live)englezesc mi-am petrecut ultima seara din corfu



















datoria fata de cei de-acasa
PS. a ajuns dupa 5 zile









un slideshow cu toate pozele din Corfu:




Corfu nord - Tour postare anterioara <<< >>> next Lefkada

Niciun comentariu: