duminică, 7 septembrie 2008

Ziua 7 Kerkyra

Dupa ce-am dormit la Ioannina, dis-de-dimineata, ne-am inscris pe Egnatia Odos (A2 a grecilor) pana la Igoumenitsa, luat ferry pana la Lefkimi 25 euro masina plus 5,5 de pers. apoi directspre nord-nordvest la Paleokastritsa unde din cate am citit eu pe forumuri ar fi cea mai frumoasa statiune din insula si nu cred ca m-am inselat. Aici am gasit cazare din prima incercare cu 20 euro camera/studio cu bucatarie , terasa, chiar jos langa port cu iesire din curte direct la plaja, la unul din golfurile pentru care e renumite aceasta parte a insulei. Am luat 3 nopti. ...seara cu vecinii cu italieni am iesit in Corfu-Town (20km)intr-un disco-bar cu multa muzica greceasca


























































































































































































































































Shqiperia postare anterioara <<<>>> next Corfu nord - Tour

Niciun comentariu: