marți, 31 martie 2009

Seehaus Jamek

Unde ramasesem...pe drum...prin Budapesta am trecut ca vantul, am zabovit vreo ora pe la 4 dimineata la Nickelsdorf si am ajuns (separate masinile, de vina fiind gps-ul celeilalte)pe la 11am in Portschach..



...prin Austria, poze de sezon(!?)










Din pacate gazda s-a scuzat ca nu-i merge w-lan-ul ( m-a primit acum la computerul lui) si nu voi avea parte de net tot sejurul...altfel conditiile de cazare sunt super la 26e de pers pe zi...

Vremea in schimb e nasoala pt. ca ploua aproape non-stop iar pe drum ,ieri, am avut parte de serii de ninsoare urate de tot...din cauza asta am stat mai mult la baza, s-a bagat si sauna si s-a `´ lucrat´` non-stop in 3 schimburi servindu-se in cantitati industriale.Am facut si o tura prin orasel...am intrat in singurul bar deschis unde ne-am facut simtita din plin prezenta... la fel si la singura benzinarie si cele 2 supermarketuri...astfel au aflat si localnicii ca maine joaca tara lor cu noi la fotbal la Klagenfurt.

Abia azi am vazut un pic , vreo 10min Piramidenkogel dincolo de lac, din cauza cetii

of cu tastatura si cu explorerul in germana nici copy-paste, ori delete - insert nu ma descurc...

Bafta la toti si Hai Romania!!!!






la cateva minute dupa ce am sosit s-a topit zapada si nu am mai avut parte deloc de ea dupa aia



















articol anterior: La drum spre Klagenfurt

continuare: Portschach, Worthensee si Imprejurimi

2 comentarii:

Anonim spunea...

ia zi nicule cum e sauna finlandeza...
sa nu intrati tzapeni acolo ca muriti draq..
jaga te-a dat in lac sau inca nu?

Anonim spunea...

ua pancule dar baga ceva bre pe blogul asta, sau ti s-a uract sucul la cap?