sâmbătă, 4 aprilie 2009

Portschach - Worthensee si imprejurimi

N-am postat de dinainte de meci ca n-am avut net , iar acum deja suntem in a 2-a zi de Maramures la Pensiunea Siesta (asta din cauza alcoolului din belsug) unde am mai fost acu cateva luni cand ne-am intors de la Dusseldorf-Amsterdam-Praga cu un prieten... Dar voi reveni , in ordine cronologica cu evenimentele...


So...

Ramasesem la dimineata zilei de marti 31 martie cand intrasem pe net de la gazda Jamek....





Marti, in sfarsit, am scapat din ninsoare si ploaie astfel ca ne-am desfasurat in doua "brigazi", a mea a urcat, dupa ceva probleme, un deal din apropiere intr-o locatie redenumita " La Ruine" , de unde aveam o priveliste de ansamblu asupra zonei, regiunii, lacului. la coborare am aflat prin telefon ca echipa nationala e cazata chiar in localitatea noastra...





traseul montan trecea si pe sub autostrada
Jos in poza e omul cu drujba care se apropia amenintator...






in fata dincolo de lac e Piramidenkogel pe care l-am vazut doar de vreo 3 ori in tot sejurul din cauza norilor si cetii... asa ca vizitarea lui ramane pe altadata



Dupa care ne-am reunit intr-o crasma din centru,apoi iar ne-am despartit in 2 grupuri , incercand sa gasim portul si cu orarul vapoarelor gandindu-ne ca a doua zi sa facem deplasarea cu vaporul la meci...de la Portschach Wertzer pana la Klagenfurt, sa arboram pe catarg tricolorul, sa dam din goarna si trompeta si alte chestii de-astea...Iesind din port(port e mult spus, ca de fapt era doar un ponton cu pancarta si 2 afise) am vazut imediat un autocar si cativa care filmau, apoi pe Lobont...Am vrut sa intram





dar un tip nu ne-a lasat asa ca i-am asteptat pe tricolori sa iasa spre autocar si am facut poza cu Bucur Mutu si Cocis...daca aveam timp faceam cu toti...A doua zi am fost sunat si informat ca am aparut si la Tv. Aseara pe 2 apr. cand am intrat in tara, am cautat vreo 2 ore reportajul pana l-am gasit.
Aici suntem la 04:30 cu Mutu si Cocis:





Aici aparem cu Mutu(mai e sotia prietenului - ca nu o pot decupa din filmulet...) la secunda 58:




Dupa asta iar am reunit grupurile,ne-am aprovizionat inca odata cu lichide din Billa sau Spar(nu-mi amintesc), am schimbat impresii despre ce a facut fiecare :)) , si ne-am reunit la "baza" la un gratar udat din plin pana spre dimineata....Din cate mi s-a spus, eu am inclinat steagul si am adormit incaltat in living pe la 2am.




















articol anterior: Seehaus Jamek

continuare: 1 aprilie ziua meciului Austria - Romania

Niciun comentariu: