vineri, 27 iunie 2008

Vreau acasaaaaaa

M-am saturat de soare si calduri, de nemti, olandezi, englezi. VREAU LA SEPAREU!


Cateva poze de pe drumul de intoarcere , traseu: Beziers - Viaduc de Millau - St. Etienne - Lyon - Geneva - Berna - Zurich(somn intr-o parcare) -Bregenz - Munchen - Linz - Viena(centura) - Budapesta - Satu Mare - Sighetul M. - Cârlibaba (somn pe malul Bistritei tot in masina) - Iasi aproximativ 48 de ore, vreo 2400km



So :


Intrarea in Viaduc de Millau, (in Massif Central)




c'est le plus haute viaduc du monde! Cel mai inalt pod din lume. Pilonul central are peste 300m si e mai inalt decat Tour Eiffel.










prin Franta aproape de granita cu Elvetia






unul din cele cateva tunele de pe centura Genevei







Munchen - Ring . Recunoasteti , stadionul lui Bayern.




Prin aglomerata Budapesta, vreo ora ca sa o traversam




Dunarea vazuta de pe podul alb - Erzsebet Hid parca



Duminică 29.06.2008, ora 11:40, ora locala am ajuns in Iasi. Diseara e finala...

29 de zile in total, exact din prima pana in ultima zi a lui Euro 2008.

Final de expediţie.


articol urmator >>> Pietrosul Rodnei

4 comentarii:

Anonim spunea...

VREA SI EU, VREAU SI EU LA SEPAREU :)) DAR PANA ATUNCI VREAU SA ZIC CA IERI APROAPE AM AVUT ORGASM...AM GASIT GRASA DE COTNARI DIN 2004, DE VINIA, IMBUTELIATA IN IASI. MAI ERA O STICLA SI MAINE MA DUC SA O IAU!!!

BAFTA MULTA LA TOATA LUMEA DE ACASA DIN BELLEVUE, WA.

ps: Ieri am fost in Kirkland, WA, si am zis ca sunt pe malul lacului Leman, lac curat, case frumoase cu flori, gagici in costum de baie si in spate muntele. Prea tare

Anonim spunea...

si eu vineri seara n-aveam cu cine bea si iesi, asa ca iar m-am gandit la tine:)).... bea tot ce prinzi si fa-ti blog sa bagi o poza-doua pentru ai nostri...

Anonim spunea...

lasati beutura si faceti ceva util spre exemplu...mie

Silviu spunea...

M-ai distrus (in modul pozitiv) cu traseul asta si cu cel prin Balcani.
Sper ca in anii viitori sa ajung si eu prin mare parte din din aceste locuri

Felicitari pentru initiativa si sper sa mai postezi viitoarele tale calatorii prin afara si de ce nu si prin tara. Imi dai idei de concedii viitoare :-).