miercuri, 11 iunie 2008

Tot de ieri

Ieri cand am coborat din tramvaiul 2 (de la FanZone la letzigrund) erau o multime care vindeau bilete la meci cu 200 euro biletul, dar unii au lasat si la 150.Am gasit si bilete la vanzare la Romania-Italia de vineri. Faza tare e ca odata intrat puteai sa stai unde doresti daca gaseai un loc liber in stadion, sau jos in primul rand sau sus in spatele ultimului rand in tribuna, deci puteai sta si in mijlocul francezilor . de altfel se vedeau si steaguri ale romaniei in peluza lor.Una peste alta atmosfera a fost teribila... Puteai sa n-ai bilet pentru ca distractia in afara stadionului pe langa fan zone a fost maxima.
berea fara alcool in stadion 8 CHF ,pahar de cola 6-7 CHF,... la doi amici le-au oprit goarnele , noua nu...am "dat din ele peste tot": in strada, terase, tramvai, stadion... ce mi-a placut: noile scandari: "Hai Romane in picioare! haideee! " "Mandru ca sunt roman!" Cred ca am fost mai multi ca ei!






















fericit cu biletul de meci, dimineata nici n-as fi visat asta, thx my friend




Continuare >>> Lucerna

Niciun comentariu: