luni, 16 iunie 2008

Vevey - Montreux, Lac Leman, Camping La Pichette

Ieri am gasit o cazare la un camping pe malul lacului si in sfarsit am recuperat din investitie.Saltea, cort, izopren, masa, scaunele au fost in sfarsit folosite. Pacat de pretul bun la cazare(6 euro de pers) ca vremea si-a facut de cap...ploaie mocaneasca non-stop....parca totul e jilav in mine. Azi am facut turul lacului Leman, dupa ce aseara am vizitat un pic Vevey si Montreux mai mult pe faleza.


Dupa ce am facut malul sudic pe partea franceza am intrat inapoi in Elvetia la Geneva,de unde ne-a parasit si ultimul amic ce a luat trenul spre Basel......si iar am avut parte doar de ploaie ploaie ploaie.


Acum am revenit in Vevey. nu mai ploua si am gasit pe faleza un hot-spot free pt wi-fi de unde postez din masina dar si urmarim (eu cu vali) meciul pe tvr1 via http://www.gecotv.ro/ .

Maine e ziua cea mare si pt noi...plecam cu trenul la Berna pentru Olanda - Romania
























de pe faleza - Vevey










Un comentariu:

Anonim spunea...

Pasionant Pancule, aproape imi dau lacrimile. Eu propun pt in seara asta sa ne lasam de vraji si tu si eu fiindca ale noastre nu merg cu Olanda. Va trebui ca restul natiunii sa faca un descantec.

AA