duminică, 22 iunie 2008

Cate ceva

Si pt ca tot mai am timp si n-am somn (desi maine vizitez Barcelona si poimaine Andorra)...adaug:

Am pana acum 3600(trei mii sase sute) de poze si mi-a fost greu sa aleg cateva din ele pe care le-ati vazut in tot traseul facut...si am din Ro, Budapesta, Parndorf,Salzburg, Innsbruck, Elvetia de peste tot(singurul oras lipsa e Baselul), Route des Grandes Alpes - cele mai spectaculoase, putin Italia, France-cote d'Azur, drumul spre Spania...Adaug ca aseara am dormit in masina(pe langa Montpellier, intr-un orasel), a fost a doua noapte dormita in masina dupa cea de la iesirea din Lichtenstein spre Elvetia , asta pe la inceputuri...si va mai fi una , marti noaptea in drum spre Paris prin apropiere de Masif Central, unde nu voi scapa Viaduc de Millau (cel mai inalt viaduct din Europa si al doilea din lume dupa unul japonez)

Cat am net free toate bune si frumoase...

Adaug un clip la care tin f. mult.....asa cum am spus la toti:

initial aceasta excursie a fost facuta pentru a sustine echipa nationala de fotbal a Romaniei!

Hai Romania!

La bine si la rau:

Mândru ca sunt român!


Baftă tuturor!



continuare >>> Viva Espana!!

Niciun comentariu: