duminică, 22 iunie 2008

La drum spre Barcelona

Dupa ce am facut baie seara in Mediterana la Nisa, foarte calda marea...am taiat-o la drum cu ajutorul GPS-ului, evitand autostrazile cu plata (economie de vreo 30 euro, dar si 3-4 ore de drum in plus cu viteza mai mica) prin Cannes, St. Tropez, Toulon, Marseille(unde niste politisti fugareau la 1 noaptea printre masini niste infractori), somn inainte de Montpellier de la 2 la 8am si mai departe ,azi , Narbonne, Perpignan apoi intrat in Spania, unde dupa harta am ales cea mai mica localitate din atlasul rutier dinainte de Barcelona pe Costa Brava....adica Pineda de Mar...unde am gasit un hotel cu 68 euro/noapte (camera de 3, ca de-alta nu aveau), unde am luat pe 3 zile, rasfatul maxim dupa ploile si frigurile elvetiene. Aici, unde postez acum sunt vreo 35 grade ziua...dar am terasa, piscina, AC, ecran panoramic jos unde am urlat aseara alaturi de rusii prezenti in hotel la victoria lor impotriva olandezilor. Am si un hot-spot pt wi-fi ce se numeste Jazztel Wireless free si le multumesc pe aceasta cale(hic)...











http://www.goldenhotels.com/ing/hotels/default.asp?h=4&if=1
me







































continuare >>> Remember Bern 17.06.2008

Niciun comentariu: