marți, 24 iunie 2008

Beziers - Probleme

Dupa ce am plecat din Barcelona si intrat in Franta inainte de Montpellier unde trebuia sa urcam spre Viaduc de Millau si Paris a aparut si ghinionul in calea noastra. VW Touran a cedat :(
Am gasit un service VW in primul orasel intalnit, Beziers, 55 euro constatarea si s-a ajuns la un total de 880 euro .Problema: pompa de injectie si nush ce cilindru mi-a zis francezul ala. Adevarul e ca la acceleratie masina trepideaza si nu mai "trage".
Asa ca suntem nevoiti sa stam aici pana vineri cand au timp s-o repare, noi nemaiputandu-ne folosi de ea. Initial , trebuia luni sa fie gata....dar s-a ajuns la un"vineri". 3 zile avem de hoinarit pe-aici.
Marea e la 6-7km dar nu avem cu ce ne deplasa, un tren spre Paris e prea scump. am gasit un infoturism aici si in centru;l acestui frumos orasel am si wireless free... Partea (feminina)buna e e ca e plin de Mall-uri si SuperMarche-uri pe-aici...peste tot numai zone comerciale. Om trai si om vedea.

continuare >>> Beziers, apres trois jours

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pancule se pare ca nu prea ai noroc... cu masinile. Tine-ma la curent

AA