luni, 4 august 2008

Pietrosul Rodnei

Primul week-end din august, ne-am hotarat, eu cu Vali, impreuna cu 4 amici ," temerari alpinisti", doi profesionisti si doi amatori, sa urcam pe cel mai inalt varf din Carpatii Orientali, vf Pietrosu 2303m partea nordica a muntilor Rodnei, in Maramures.








Asa ca am plecat intr-o vineri dupa-amiaza, dupa munci, directia Borsa unde am luat camera cu 60 ron/noapte la o pensiune chiar in centru langa spital si restaurantul Perla Maramuresului.


















Uite, am urcat pana acolo sus, muntele ala mai inalt din dreapta., poza de mai jos... si uite traseul la o scara mica, banda albastra, plecat sambata la 7 dimineata, ajuns pe varf la 13:00 si inapoi la 6 seara. Traseul :drum forestier pana la statia meteo pe la 1800m, apoi poteca, lacul Iezer serpentine pe un versant a unui ex-circ glaciar, si creasta cateva sute de metri.























Cabana Meteo, vreo 1800m





























L. Iezer.....forma Romaniei?

Niciun comentariu: