duminică, 11 septembrie 2011

Golden Beach Thassos Day 1

Plecati din Iasi vineri seara la 10pm, am bagat toata noaptea cu pauza 3 ore somn la Adjud, centura Bucuresti - Giurgiu-Ruse , am constatat ca am ajuns prea repede la 8-9 dimineata la Veliko Tarnovo unde voiam sa luam o noapte in "Sinaia Bulgariei" asa ca direct Grecia-Keramoti - ferry-Insula Thassos.






O mica pauza intermediara...aveam 64kmh intr-o localitate bulgareasca, unde era 40maxim, donat 20 euro ( de fapt i-am dat 50e ca n-aveam marunt si mi-a dat rest la spaga 20e si 20leva), da faza e ca desi ne-am intors 20km din drum sa-l mai intrebam odata pe politai de permisul meu... nici acum nu stiu pe unde e...prin masina sau aiurea.




Gasit cazare din prima la cea mai apropiata vila de plaja, intrebat, placut, studio, 3 pers, bucatarie, vesela, AC, doua balcoane, unul spre mare (plaja e in fata noastra), unul spre munte: Ipsario ce trebuie urcat neaparat , cam 1130m ... mare limpede, 29-30grade..ideal... andreiul doarme la plaja acu sub umbrela dupa ce l-a durut un pic dosul de atata stat ieri in masina






cam asta-i insula si noi suntem la golful din nord-est(Golden Beach - cea mai mare plaja de nisip din Thassos):








setul de poze de pe drum:



Click aici pentru pozele mari/slideshow

articolul urmator: Thassos, Ziua 2

Niciun comentariu: