marți, 3 noiembrie 2009

Update la blog ...cu Andrei şi tat-su

Uite că am reuşit să mai adaug o coloană la blog, doar cu nişte coduri şi ceva copy-paste.


Şi, ca sa fac şi o probă uite şi nişte poze cu baia lui Andrei în cadă, că de-acum e deja băiat mare. Asta a fost a doua, unde n-am avut acces decat dincolo de camera de filmat. Pentru că prima oara am vrut să vad dacă pluteşte da' s-a dus ca toporul la fund.
Juma de oră a urlat atunci sărăcuţul de el of, of





după cum se vede, răţuştele îi ţin companie ( la exact 37 de grade) si se simte bine...n-ar fi exclus sa înoate dinainte de a începe să meargă

Straniu şi ciudat pentru el, asta până a descoperit plăcerea... Oricum, am de gând să-l bag curând la scufundări... ssst, să n-audă mama






Uite, căutând să selectez ceva poze pentru postarea asta, prin sutele - miile de ipostaze, am dat de urmatoarele doua de care habar n-aveam:


Doamneee, ce animaaaaalll!!!


ăla cu mâna pe mouse, bree

Niciun comentariu: