luni, 30 noiembrie 2009

Cneazul la 5 luni si 5 kile


"Eu nu mă gândesc la nemurirea sufletului!. Cel mai important pentru mine acum e ce va face Poli Iaşi diseară la Braşov. Meci greu, ce ştiti voi..."







"Şi azi, de Sfântul Andrei, îmi doresc...îmi doresc...., ce să-mi doresc(?)...hmmmm...îmi doresc ce vor tati si mami!" "...adica să fiu muşchiulos, să pap tot laptele şi să nu mai plâng cât se joacă tata la calculator(sâc)"




"ce chestie interesantă e apa asta
şi e caldăăăă
şi-mi placeee ..."




Juniorul e un mic muşchetar în saboţi de piele, pampers şi fără sabie. Momentan, el...meditează la ce e chestia aia din mâna mea (unde se uita foarte atent) ce face o luminiţă roşie, apoi o lumină mare si scurtă care-l sperie uneori.

"aaa... şi La Mulţi Ani tuturor românilor pentru ziua de mâine!"

Niciun comentariu: