vineri, 2 ianuarie 2009

Iasi - Vatra Dornei 2 ian.2009

A venit si noul an si , asa cum imi propusesem, dupa revelionul facut in strada la Palat, am plecat spre munte., mai exact Vatra Dornei.



Plecam, Iasi-Tg. Frumos-Pascani

Drum de la bun spre foarte bun, cu portiuni de asfalt mai prost intre Gura Humor si C-lung Moldovenesc.





Noua poarta de intrare in judetul vecin





urcam pasul Mestecanis, un pic peste 1000m


"Lady V." e pe pozitie...dupa forcingul din iunie din Alpi (ajunsa si la 2800m),acum urca muntii nostri ca fulgul (de zapada)





ajungem sus






de aici coboram...Iacobeni, apoi pe valea Bistritei cativa km pana la destinatie




Am cautat toata dupa amiaza cazare. Cred ca am intrebat la peste 20 de hoteluri si pensiuni. Peste tot era full. Dupa aia ne-a apucat foamea, ne-am vazut cu vecinii, si iar ne-am apucat sa cautam cazare.Am ajuns si pe la Dorna Candreni, am facut stanga spre Poiana Negri, am intrebat si acolo. Degeaba. Obisnuit cu gandul ca dorm in masina sau in drum spre casa am revenit la Bradul-Calimani intr-o doara si culmea acum aveau camera libera(la amiaza ciu-ciu-ioc).


In fine ne cazam repede si mergem iar in recunoastere la partie.Deja era seara, scena amenajata, muzica de la house la populara, la baza partiei plasa (noua)pentru oprit incepatorii.Preturile ca anul trecut(tot 10 ron/ora-inchiriat schiurile)



Prin oras, seara...lume multa, agitatie, patinoarul plin





Dorna(aproape)inghetata, afara sunt cam -14 grade


Din fericire,la hotel, modemul-orange merge perfect pentru netul de toate zilele(si noptile).
Maine am treaba, ski si patinaj plus bonus piscina ca mi-am luat slipul(n-am uitat ca anul trecut)... O-leeeeeeeeeee
P.S. Naşpa vinul ala fiert ma doare-al dracului capul de la el.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Frumoasa prezentare a vacantei, ma bucur ca ati ales Vatra Dornei, si va mai asteptam!
P.S. Daca o sa mai treceti mestecanisul sa aveti mare mare mare mare grija daca e ud, pentru ca asfaltul este prea fin si cand se uda e mai rau ca poleiul ;)
numai bine!