joi, 13 octombrie 2011

Londra, 4 oct. 2011

In sfarsit a sosit si ziua plecarii. Cu rezervari si bilete cumparate de la inceputul anului, cu emotii ca Blue-Air nu va da faliment intre timp, cu Andreiutul dus la bunica, cu inca 2 saptamani de concediu...so...pe la 4 dimineata > direct la aeroport Bacau, un pic de emotii la parcare, la ce aveam in bagajul de mana (n-am avut de cala) zbor fara emotii...norii s-au risipit exact cand am trecut Canalul Manecii si a aparut tarmul britanic(sau englez cum vreti voi).

Foarte mare aeroportul din Luton. Am reusit sa luam si shuttle-bus spre Londra cu o ora mai devreme pt ca aveau locuri libere (pe net le luasem o ora mai tarziu ca le prinsesem cu 2 lire in loc de 12-14GBP cat era acolo).

Facut cunostinta cu mersul pe stanga... imediat cum am coborat in Brent Cross, ca era un Shopping Center mare acolo pt "alimentat", era sa ma ia un TIR cu totul, ca eu mergeam pe langa trotuarul din stanga pe carosabil, uitasem ca masinile vin din spate (dreapta cum treci strada)

7.3pounds (lire) liber pe zonele 1-4 (zona 4 era Ibis-ul nostru de langa stadionul Wembley) liber la tren, la underground, overground (metrouri/trenuri pe sub si pe deasupra) , la celebrele autobuze etajate sau tramvaie (n-am vazut de-astea)Dupa amiaza o plimbare pe unde veti vedea in poze:






pentru a vedea pozele mari si alte filmulete ale primei zile Click Aici  


Episodul urmator: >>  Londra 5 oct. 2011

Un comentariu:

Masaj erotic Sibiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.