joi, 17 decembrie 2009

Atena 17 dec.2009

Pentru ca se stricase initial primul autocar, am venit la Atena cu unul de linie. Cel care trebuie sa ne aduca in tara e acu la 30km de Atena cica. Il asteptam sa ne ia inapoi. Astfel ne-am mai luat cazare o noapte la acelasi hotel (12euro/pers).Postez acum din holul hotelului. Cica e nasol, iarna crunta, in tara :)) Aici e cald. Dar tot mai bine e acasa.



Update. Am revenit cu pozele





pozele cu ceilalti vor fi sterse cat de curand


Adaug ca imediat ce am trecut spre Atena,la dus, pe langa muntele Olymp, spre Larissa , s-a inchis autostrada A1 pe Valea Tempi pe timp de o luna din cauza unor alunecari de teren (noi nu stiam asta la acel moment si ne miram ca la statiile de taxare din zona era ..."free pass"), asta fiind unul din motivele intarzierii autocarului de intoarcere ce a venit dupa noi. Ocolul a fost Larissa - Elassona - Kozani pe DN3 si de aici pe A2 Egnatia spre Salonic.

Poze cu dezastrul petrecut la 1 zi dupa ce trecusem pe-acolo( Valea Tempi ,A1 intre Larissa si Katerini):




Pana la urma am ajuns in Iasi cu bine vineri seara (Buc-Iasi cu trenul), prin zapada si viscol.

Pentru a (re)vedea pozele in format mare Click Aici !! si dati F11 pentru full-screen.

Niciun comentariu: